Utytułowana polska zawodniczka taekwondo nową ambasadorką marki Pocztex!

Utytułowana polska zawodniczka taekwondo nową ambasadorką marki Pocztex!

Tegoroczna Młodzieżowa Mistrzyni Polski w taekwondo, wielokrotna medalistka rywalizacji na poziomie międzynarodowym, Julia Sereda, została nową ambasadorką marki Pocztex. 21-letnia reprezentantka Klubu AZS-AWF Warszawa dołączyła do sportowej drużyny promotorów sztandarowej usługi kurierskiej Poczty, reprezentowanej dotychczas przez siatkarza Mateusza Bieńka oraz pływaka Mateusza Kawęckiego.

Julia Sereda jest pięciokrotną Mistrzynią Polski w Taekwondo Olimpijskim, brązową medalistką Mistrzostw Europy Juniorów, medalistką Pucharów Świata i reprezentantką Polski. Trenuje w klubie AZS AWF Warszawa, a wolnych chwilach rozwija swoje umiejętności wokalne. Julia Sereda jest rozpoznawalna nie tylko wśród młodych pasjonatów sportu, lecz również dzięki nabierającej tempa karierze muzycznej.

Pokolenie, które reprezentuje Julia Sereda, to Klienci nowej generacji, którzy znacznie częściej dokonują zakupów w Internecie z doręczeniem za pośrednictwem firm kurierskich. Angażując do współpracy młode i rozpoznawalne osoby, Poczta Polska promuje swoją sztandarową usługę kurierską Pocztex.  Pozytywne emocje i odczucia, takie jakie wywołują ludzie odnoszący sukcesy, reprezentujący nasza kraj na arenie międzynarodowej i triumfujący w wielu zawodach, ocieplają wizerunek i sprzyjają pożądanym skojarzeniom z marką.

Z myślą m.in. o młodych ludziach Poczta Polska realizuje także inne działania marketingowe. W ostatnim czasie uruchomiła jubileuszowa kampanię, przygotowana z okazji przypadającego w tym roku 465-lecia istnienia Poczty Polskiej. Sporty reklamowe pojawiają się w kinach, w internecie i w przestrzeni miejskiej. Przekaz materiału podkreśla bogatą historię marki, ale i rozwój przyszłościowych usług – kurierskich oraz cyfrowych.

W ostatnim czasie Poczta Polska uruchomiła także dwie usługi, które mogą docenić także młode osoby – aplikację do obsługi przesyłek kurierskich Pocztex Mobile oraz możliwość nadawania paczek – w placówkach pocztowych i w sieci punktów partnerskich – bez konieczności drukowania etykiet.