Aktualności

- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 14.09.2021
Czas kupić kalendarz na 2022 rok. Placówki pocztowe z szeroką ofertą sprzedażową
W placówkach pocztowych trwa akcja sprzedażowa „Kalendarze”. Do końca lutego można zakupić kalendarz na rok 2022. Wybierz wśród trójdzielnych, biurkowych, książkowych oraz kieszonkowych, a może kalendarz biodynamiczny lub szkolny dla dzieci? Poczta Polska w swojej ofercie ma ponad 100 pozycji na rok 2022, które zadowolą nawet najbardziej wymagających Klientów. W ramach akcji, placówki będą oferować Klientom produkty różnego formatu: ścienne, zdzieraki, trójdzielne, biurkowe, […]
Czytaj więcej
- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 13.09.2021
Prezentujemy wyjątkowy znaczek z okazji 100. urodzin Stanisława Lema
W niedzielę, 12 września br., Poczta Polska wprowadziła do obiegu znaczek pocztowy, kopertę FDC i datownik emisji „100. rocznica urodzin Stanisława Lema”. Autor projektu, Bożydar Grozdew, przedstawił na znaczku fotografię portretową ukazującą bohatera najnowszej emisji – wybitnego pisarza, futurologa i filozofa, Stanisława Lema. Zdjęcie widniejące na walorze zostało wykonane w 1973 r. aparatem Bolesława […]
Czytaj więcej
- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 13.09.2021
Gwiazdy polskiej muzyki – nowa seria znaczków
Poczta Polska wprowadziła do obiegu znaczek pocztowy emisji „Gwiazdy polskiej muzyki”. Nową serię filatelistyczną rozpoczął znaczek z wizerunkiem Krzysztofa Krawczyka. W kolejnych latach Poczta Polska prezentować będzie na walorach artystów, którzy mieli największy wpływ na polską muzykę. Autorka projektu, Marzanna Dąbrowska, przedstawiła na znaczku zdjęcie portretowe Krzysztofa Krawczyka z gitarą i faksymile. Ciekawostką jest gwiazda […]
Czytaj więcej
- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 13.09.2021
Logo Pocztex w nowej odsłonie. To początek rewolucyjnych zmian w usłudze Poczty Polskiej
Nowa identyfikacja wizualna to początek modyfikacji usługi Pocztex, której celem jest wzmocnienie pozycji Poczty Polskiej na rynku KEP (kurier, ekspres, paczka) oraz e-commerce. Unowocześniony znak graficzny będzie widoczny w komunikacji marki oraz na strojach i samochodach kurierów. Poczta Polska odświeża markę Pocztex. Subtelne zmiany w wyglądzie charakterystycznego logo służą lepszemu dopasowaniu do aktualnych trendów. Celem […]
Czytaj więcej