Aktualności

- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 04.05.2021
Paczka@ w punkt – priorytetowa obsługa fast track dla eCommerce
Paczka@ w punkt, to nowa nazwa okienek typu fast track, dedykowanych obsłudze paczek. Nowe oznakowanie wprowadzono w ponad 700 placówkach pocztowych. Poczta Polska, zgodnie z obraną strategią rozwoju, zakłada podwojenie przychodów z rynku KEP (usługi kurierskie, ekspresowe, paczkowe). W ciągu najbliższych 4 lat wprowadzane będą kolejne rozwiązania ułatwiające obsługę tej grupy przesyłek. Rozwój KEP (przesyłki […]
Czytaj więcej
- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 04.05.2021
Znaczek upamiętniający Kornela Morawieckiego
W poniedziałek, 3 maja br., Poczta Polska wprowadziła do obiegu znaczek pocztowy emisji „Kornel Morawiecki”. Walor trafi w ręce klientów i filatelistów dokładnie w 80. rocznicę urodzin założyciela „Solidarności Walczącej”. Oprócz znaczka ukazującego postać Kornela Morawieckiego, Poczta Polska wydała też, w limitowanej wersji, kopertę FDC, czyli kopertę Pierwszego Dnia Obiegu. Przedstawia ona zdjęcie, na którym […]
Czytaj więcej
- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 30.04.2021
Poczta Polska i MON rozwijają współpracę w zakresie cyberbezpieczeństwa
W dniu 30 kwietnia 2021 r. Minister Obrony Narodowej RP reprezentowany przez Dyrektora Narodowego Centrum Bezpieczeństwa Cyberprzestrzeni oraz Prezes Poczty Polskiej podpisali porozumienie o współpracy w zakresie obrony cyberprzestrzeni. Biorąc pod uwagę, że MON współtworzy krajowy system cyberbezpieczeństwa, a Poczta Polska jest operatorem wyznaczonym (w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe) realizując m.in. zadania wykonywane na rzecz […]
Czytaj więcej
- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 30.04.2021
Poczta Polska współinicjatorem i sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk DM
Poczta Polska należy do grona dziewięciu wiodących na rynku firm reprezentujących różne obszary branży Direct Mail, które działając w strukturach Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB pracowały nad stworzeniem Kodeksu Dobrych Praktyk . Będący formą samoregulacji branżowej, kodeks powstał by podnosić i upowszechniać standardy biznesowe i etyczne w relacjach z otoczeniem, klientem, wewnątrzśrodowiskowe oraz przeciwdziałać nieuczciwym praktykom. […]
Czytaj więcej