Aktualności

- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 18.03.2021
Ponad 300 artykułów w wielkanocnej ofercie Poczty Polskiej
W placówkach Poczty Polskiej dostępna jest oferta wielkanocna, obejmująca ponad 300 pozycji, w tym m.in. artykuły dekoracyjne, wydawnictwa i kartki świąteczne. Sprzedaż asortymentu wielkanocnego potrwa do 9 kwietnia. Jeszcze przez około miesiąc w placówkach Poczty Polskiej będzie można zaopatrzyć się w najbardziej poszukiwane artykuły wielkanocne, pomocne w przygotowaniach do świąt. Klienci mają do dyspozycji ponad […]
Czytaj więcej
- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 16.03.2021
Hebe i Poczta Polska rozpoczynają współpracę
Sieć Hebe nawiązała współpracę logistyczną z Pocztą Polską. Już od dziś największy operator pocztowy na polskim rynku będzie dostarczał zamówienia ze sklepu internetowego hebe.pl. Dzięki zasięgowi Poczty Polskiej, zamówienia z Hebe dotrą do każdego zakątka kraju. Hebe zapewni swoim klientom jeszcze szerszy wybór dostawców zamówień dokonywanych przez platformę hebe.pl. Sieć Hebe postawiła na współpracę z […]
Czytaj więcej
- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 15.03.2021
Aktualizacja OWU przesyłek nadawanych przez Klienta Biznesowego oraz przesyłek firmowych eCommerce
Uprzejmie informujemy, że Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych dokonało aktualizacji Ogólnych Warunków Ubezpieczenia Przesyłek nadanych przez Klienta Biznesowego oraz Przesyłek Firmowych eCommerce, w związku ze zmianą adresu korespondencyjnego, na który należy zgłaszać szkody w formie pisemnej. Od dnia 15.03.2021 roku adresem właściwym do składania pisemnych reklamacji jest: Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych ul. Graniczna 17, 26- 600 Radom. […]
Czytaj więcej
- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 12.03.2021
Już 12 700 użytkowników posiada eSkrzynkę
W trakcie pandemii Poczta Polska poszerzyła swoje portfolio o nowe produkty dostępne drogą cyfrową i dodatkowo wprowadziła liczne rozwiązania umożliwiające bezpieczny odbiór swoich usług. Już w ciągu dwóch pierwszych miesięcy chęć skorzystania z udostępnionej ponownie usługi eSkrzynka zgłosiło 12,7 tys. użytkowników. Pandemia udowodniła, że Poczta Polska potrafi sprawnie reagować na potrzeby zmieniającej się rzeczywistości, dostarczając odbiorcom nowe, niezbędne w danym momencie […]
Czytaj więcej