Aktualności
- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 16.12.2019
Poczta Polska nagrodzona za zarządzanie kapitałem ludzkim
Poczta Polska zdobyła certyfikat HR Najwyższej Jakości za rozwiązania dotyczące adaptacji zawodowej oraz została wyróżniona w konkursie HR Dream Team 2019 za ubiegłoroczną Ogólnopolską Świąteczną Kampanię Rekrutacyjną realizowaną pod hasłem „Sprezentuj sobie pracę!”. Już po raz kolejny Poczta Polska została wyróżniona certyfikatem przyznawanym przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami firmom o najwyższych standardach zarządzania kapitałem ludzkim. […]
Czytaj więcej- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 12.12.2019
Poczta Polska doręczyła ponad dwa razy więcej paczek na stacje PKN Orlen
W porównaniu do danych z zeszłego roku, w 2019 dwa razy więcej paczek trafiło do sieci Odbiór w Punkcie, którą tworzą: placówki pocztowe, stacje PKN Orlen, sklepy Żabka oraz kioski i saloniki prasowe RUCH-u. Dzięki usłudze Poczty Polskiej paczkę można odebrać w jednym z ponad 12 tys. punktów na terenie całego kraju. W tym roku liczba paczek, które trafiły do punktów odbioru, […]
Czytaj więcej- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 04.12.2019
Odbieraj przesyłki w sklepach Żabka, a otrzymasz czekoladę Milka
Na kupujących na Allegro, którzy od 4 do 26 grudnia 2019 r. wybiorą jako punkt odbioru przesyłki dowolny sklep Żabka, dostępny w sieci click&collect Poczty Polskiej, czeka niespodzianka w postaci kuponu na odbiór darmowej czekolady Milka. Kupon promocyjny zostanie wysłany na wskazany e-mail użytkownika Allegro. Kupony można zrealizować w sklepach Żabka do 31 grudnia br. Szczegóły […]
Czytaj więcej- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 04.12.2019
Poczta Polska partnerem akcji „Wybieram 590”
„Wybierajmy polskie – sobota dla Polski” to hasło ogólnopolskiego programu społeczno – edukacyjnego „Wybieram 590”, który polega na promowaniu wśród społeczeństwa idei wspierania rozwoju gospodarczego Polski poprzez wybieranie usług i produktów oferowanych przez polskie firmy. Program odgrywa znaczącą rolę w kształtowaniu postaw patriotyzmu konsumenckiego. W trakcie tegorocznej edycji Kongresu 590 zainaugurowana została kampania edukacyjna „Wybieram 590”, której celem […]
Czytaj więcej