Aktualności
- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 29.03.2019
Poczta Polska otwiera placówkę pocztową na Dworcu Centralnym
Dzięki współpracy Poczty Polskiej z PKP S.A. klienci mogą od dziś korzystać z nowej placówki pocztowej na stołecznym Dworcu Centralnym. To pierwsza z placówek, które w tym roku zostaną otwarte dla warszawiaków. Następne powstaną m.in. w Wilanowie, Porcie Praskim i na Bemowie. Z Dworca Warszawa Centralna korzysta rocznie ponad 20 mln pasażerów. Uruchomiając na jego terenie nową filię urzędu pocztowego, Poczta Polska […]
Czytaj więcej- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 28.03.2019
Dar Młodzieży na znaczku pocztowym
Najpiękniejszy polski żaglowiec – „Dar Młodzieży” został przedstawiony na znaczku pocztowym. Poczta Polska upamiętniła rejs, jaki żaglowiec odbył z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Znaczek o wartości 3,30 zł trafi do obiegu 28 marca br. Autorem znaczka wydanego z okazji Rejsu Niepodległości jest Jarosław Ochendzan. Na znaczku przedstawiono akwarelę autorstwa Andrzeja Filipowicza. „Dar Młodzieży” z pełnymi rozwiniętymi […]
Czytaj więcej- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 22.03.2019
Poczta Polska upamiętnia Polaków ratujących Żydów w czasie II wojny światowej
Wystawa poświęcona Polakom ratującym Żydów podczas II wojny światowej zostanie otwarta 22 marca br. jednocześnie w pięciu placówkach pocztowych. Dwa dni później do obiegu trafi znaczek emisji „Polacy ratujący Żydów” z portretem Rodziny Ulmów oraz karta pocztowa z wizerunkiem s. Matyldy Getter i zdjęciami dzieci, które udało się jej ocalić podczas okupacji niemieckiej. Uroczyste otwarcie wystawy „Akcja Żegota Polski Podziemnej” […]
Czytaj więcej- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 21.03.2019
Direct Mail to skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego
Poczta Polska ma specjalną ofertę dla przedsiębiorców, którzy chcą zainteresować swoimi usługami określone grupy docelowe. Direct Mail nadal z powodzeniem jest wykorzystywany przez największych graczy na rynku cyfrowym. Jeśli przedsiębiorca, chce ze swoją ofertą dotrzeć do określonej grupy docelowej np. osób młodych lub emerytów, to dzięki usłudze Direct Mail Poczta Polska jest w stanie określić, w jakiej dzielnicy […]
Czytaj więcej