Aktualności
- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 18.01.2024
Przerwa techniczna Profilu Zaufanego utrudni logowanie do usługi e-Doręczeń i eFormularzy
Ministerstwo Cyfryzacji poinformowało o planowanej przerwie w dostępności Profilu Zaufanego. Prace serwisowe rozpoczną się w piątek 19 stycznia (od 20.00) i potrwają do soboty 20 stycznia (do 16.00). Obywatele nie będą mogli korzystać z usług e-administracji, w tym e-Doręczeń czy eFormularzy, oferowanych przez Pocztę Polską. W trakcie prac serwisowych, możliwość korzystania z systemu e-Doręczeń za […]
Czytaj więcej- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 18.01.2024
Poczta Polska z ofertą specjalną na przesyłki paletowe do krajów bałtyckich
Poczta Polska, po udanym zrealizowaniu inicjatyw sprzedażowych dotyczących Międzynarodowej Przesyłki Paletowej na kierunkach Czechy, Słowacja i Niemcy uruchamia akcję promocyjną na wysyłkę palet do naszych kolejnych sąsiadów – Litwy, Łotwy i Estonii. Promocyjne warunki współpracy dla klientów, którzy prowadzą wymianę handlową między Polską a krajami bałtyckimi obowiązują do końca marca br. Import i Eksport – […]
Czytaj więcej- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 17.01.2024
Poczta Polska liderem szkoleń z zakresu e-Doręczeń
W związku z wyznaczonym nowym terminem obowiązkowego wdrożenia usługi e-Doręczeń przez podmioty publiczne i zawody zaufania, Centrum Szkoleniowe Poczty Polskiej uruchomiło dedykowany cykl szkoleń, cieszący się już teraz ogromnym zainteresowaniem użytkowników. Swoim zakresem obejmują one wiedzę związaną z obsługą elektronicznej korespondencji, z wykorzystaniem środowiska przygotowanego przez Operatora Wyznaczonego przy wykorzystaniu frontu gov.pl. Poczta Polska jest w pełni przygotowana do pełnoskalowego świadczenia […]
Czytaj więcej- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 12.01.2024
Wstrzymana paczka? Uważaj, to może być oszustwo
Phishing to jedna z najpopularniejszych metod oszustw internetowych, która polega na podszywaniu się pod instytucje, firmy lub osoby w celu wyłudzenia poufnych informacji, np.: danych osobowych, danych uwierzytelniających do kont bankowych lub serwisów społecznościowych. Oszuści wysyłają fałszywe wiadomości (e-mail, SMS, media społecznościowe, platformy sprzedażowe), które wyglądają jak oficjalne wiadomości od banków, sklepów internetowych lub innych instytucji. Wiadomości […]
Czytaj więcej