Aktualności

- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 04.10.2023
Nadania Pocztex bez drukowania etykiet, teraz także w placówkach pocztowych
Od kwietnia br. klienci Poczty Polskiej, korzystający z usług kurierskich, mogą wysyłać przesyłki Pocztex w sieci punktów partnerskich: sklepach Żabka, ABC, Lewiatan, Groszek, Arhelan, Delikatesy Centrum bez konieczności drukowania etykiet nadawczych. Teraz mogą w ten sposób wysyłać przesyłki a także w placówkach pocztowych i ich filiach. Klienci zyskują w ten sposób wygodę i czas, a […]
Czytaj więcej
- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 03.10.2023
Nowa lokalizacja placówki pocztowej w Kikole
Urząd Pocztowy w miejscowości Kikół (woj. kujawsko-pomorskie) rozpoczyna działalność w nowej lokalizacji przy ul. Rypińskiej 9. Poczta Polska zapewnia szeroki dostęp do różnorodnych usług, co ma szczególne znaczenie zwłaszcza dla mieszkańców mniejszych miejscowości i wsi, podnosząc komfort obsługi i warunki pracy. Od kilku lat Poczta Polska przekształca sieć swoich placówek, dostrzegając potrzeby mieszkańców nie tylko wielkich miast, ale także […]
Czytaj więcej- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 02.10.2023
Nowoczesne monitory reklamowe w placówkach Poczty Polskiej
Poczta Polska podpisała umowę z firmą Screen Network Sp z o.o., liderem rynku Digital Out of Home – cyfrowej reklamy zewnętrznej. Dzięki temu w minimum 500 placówkach pojawią się nowoczesne ekrany reklamowe. Wyświetlane będą na nich zarówno spoty promocyjne i sprzedażowe Poczty Polskiej, jak i podmiotów zewnętrznych, które wykupią pakiet emisyjny. Umowa została zawarta na pięć lat. W placówkach pocztowych […]
Czytaj więcej- archiwum
- Informacje
Aktualność z dnia: 02.10.2023
Wczoraj. Dziś. Jutro. Poczta Polska 465 lat razem z Wami! Nowa kampania wizerunkowa.
Wystartowała jubileuszowa kampania Poczty Polskiej, przygotowana z okazji przypadającego w tym roku 465-lecia istnienia Firmy. Kampania przypomina o bogatej historii Spółki, zaangażowaniu Pocztowców na rzecz Ojczyzny i Polaków, a także nakreśla główne kierunki rozwoju w najbliższej przyszłości. Działania reklamowe realizowane są poprzez emisje telewizyjne, w kinach, na wielkoformatowych nośnikach zewnętrznych oraz w internecie. Głównym celem kampanii jest budowanie nowego wizerunku Poczty Polskiej, bazującego […]
Czytaj więcej