Direct Mail
Jeśli potrzebujesz kompleksowego wsparcia w zakresie komunikacji marketingowej z obecnymi i potencjalnymi klientami to zdecyduj się na wybór jednego z rodzajów MAILINGU – Profilowanego, Targetowanego, Masowego lub REKLAMY Produktowej. Dzięki nim nawiążesz, a także podtrzymasz relacje z wybranymi odbiorcami na terenie całego kraju.
Usługi reklamowe
Mailing Profilowany
Profilowanie grup odbiorców i dystrybucja częściowo zaadresowanych przesyłek
Korzyści:
- Precyzyjne targetowanie odbiorców wg kryteriów demograficznych i geograficznych
- Szansa na dotarcie do odbiorców niedostępnych w bazach marketingowych
- Brak ryzyka związanego z przetwarzaniem danych osobowych
- Brak konieczności posiadania bazy adresowej
- Ogólnopolski zasięg
Mailing Targetowany
Adresowane przesyłki reklamowe do Twoich klientów
Korzyści:
- Najskuteczniejsza forma marketingu bezpośredniego
- Możliwość personalizacji przekazu reklamowego
- Możliwość nadania przesyłce kreatywnej formy i treści
- Łatwa ocena skuteczności kampanii
- Ogólnopolski zasięg
Mailing Masowy
Dystrybucja druków bezadresowych
Korzyści:
- Najtańsza forma reklamy bezpośredniej pozwalająca na dotarcie z komunikatem reklamowym
- Brak ryzyka związanego z przetwarzaniem danych osobowych
- Brak konieczności posiadania bazy adresowej
- Ogólnopolski zasięg
Reklama Produktowa
Wydawanie materiałów reklamowych klientom w placówkach pocztowych
Korzyści:
- Ogólnopolski zasięg – ponad 4700 placówek świadczących usługę
- Możliwość wyboru placówek pocztowych – miasto, region, galeria handlowa itp.
- Umożliwia klientom sprawdzenie towaru przed zakupem
- Brak ryzyka związanego z przetwarzaniem danych osobowych
Zleć kampanię on-line
Kampania bezadresowa
Zleć on-line wydruk i dystrybucję ulotek
Korzyści:
- Szybka wycena
- Możliwość wgrania własnego projektu lub skorzystania z szablonów ulotek dla różnych branż
- Kompleksowa usługa druku i nadania
- Możliwość zlecenia w prosty sposób kampanii bez wychodzenia z domu