Usługi back office
Poczta Polska realizuje procesy back-office bazując na wieloletnim doświadczeniu w obsłudze jednostek własnych, Spółek Grupy Kapitałowej oraz Klientów. Zarządzamy dokumentacją korzystając z nowoczesnych rozwiązań pozwalających dostosować obsługę do indywidualnych potrzeb Klientów – począwszy od digitalizacji i tworzenia baz danych, przechowywania oraz archiwizacji, porządkowania, udostępniania dokumentacji, a także jej niszczenia lub przekazywania do Archiwum Państwowego. Wspieramy obsługę procesów profesjonalnym Contact Center. Świadczymy usługi na terenie całego kraju. Posiadamy zaplecze techniczne, systemowe i logistyczne.
Skorzystaj z szerokiej oferty usług
Archiwizacja dokumentów
Kompleksowo zarządzamy dokumentacją – przechowujemy, udostępniamy, porządkujemy oraz przyjmujemy w depozyt
Porządkowanie dokumentów
W ramach usługi oferujemy m.in. obsługę kancelaryjną dokumentacji oraz właściwe opisanie i skatalogowanie dużej ilości dokumentów
Niszczenie dokumentów i nośników danych
Począwszy od odbioru dokumentacji i nośników danych z siedziby klienta, poprzez ich przemieszczanie, aż do trwałego zniszczenia i przekazania do recyklingu
Papierojad
Ustawiony w budynku firmy pozwala na łatwe i szybkie pozbycie się nieprzydatnych dokumentów przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa danych w nich zawartych
Digitalizacja
Oferujemy kompleksowe przetwarzanie dokumentacji papierowej w formę elektroniczną – skanowanie, przetwarzanie, udostępnianie obrazów dokumentów
Call i Contact Center
Usługę dostosowujemy do indywidualnych potrzeb i wymagań Klientów. Realizujemy kampanie na rzecz Klientów korporacyjnych oraz Spółek Skarbu Państwa
Pełny zakres usług back-office dostępny w katalogu:
Korzyści dla klienta
Redukcja kosztów związanych z zarządzaniem dokumentacją
Usprawnienie obsługi w tym korzystanie z pośrednictwa i doradztwa konsultantów Contact Center
Bezpieczeństwo i poufność przetwarzanych oraz przechowywanych danych