Reklamacje
Aplikacja Elektroniczny Nadawca pozwala na składanie reklamacji dla przesyłek przygotowanych przez użytkownika na jego koncie. Reklamację można złożyć na przesyłki nadane lub takie, które dostępne są w zakładce „Wysłane”, „Odebrane” oraz „Archiwum”.
Reklamacje w Elektronicznym Nadawcy można złożyć na konkretną przesyłkę poprzez wskazanie jej z poziomu przesyłek znajdujących się w menu „Wysłane”, „Odebrane” oraz „Archiwum”. Należy taką przesyłkę znaleźć, wyświetlić jej szczegóły, pod danymi znajduje się przycisk umożliwiający złożenie reklamacji „Reklamacja”. Po kliknięciu należy wybrać właściwa przyczynę reklamacji. W kolejnych krokach można podać opcjonalnie dodatkowe informacje dotyczące reklamacji, dodać załącznik, wskazać żądanie odszkodowania. Klient może również na bieżąco śledzić status zgłoszenia.
Biuro Obsługi Klienta
Połączenia telefoniczne
(+48) 438 420 600
(opłata wg cennika operatora)
Infolinia czynna od poniedziałku do piątku
w godz. 8:00 – 20:00