Renata Kordasiewicz - naczelnik urzędu pocztowego

Renata Kordasiewicz

  • Naczelnik Urzędu Pocztowego

Pracę w Poczcie Polskiej zaczynałam w 1995 roku na stanowisku obsługi klienta. Kończąc kursy zawodowe, studia, wygrywając konkursy zawodowe, otrzymywałam propozycję zarządzania coraz większymi placówkami pocztowymi. Od 12 lat pracuję na stanowisku naczelnika urzędu pocztowego w Pszczynie.

Mimo, że podstawowe zadania we wszystkich urzędach pocztowych są takie same, to jednak każda placówka jest inna. W dużych urzędachurzędach są potrzebni pracownicy na wielu różnych stanowiskach – mamy więcej przesyłek do opracowania, doręczenia oraz większą liczbę klientów. Każdy, kto ma kontakt z klientem – czy to bezpośredni, czy telefoniczny – musi znać ofertę, regulaminy i procedury dotyczące listów, paczek, usług finansowych i innych produktów. Wydając list czy przyjmując paczkę, musimy zrobić wszystko skrupulatnie i zgodnie z wymogami prawnymi, z czego klienci nie zawsze zdają sobie sprawę.

Placówka pocztowa to naczelnik i odpowiednia załoga. Ta, z którą pracuję na co dzień to fajni i wyjątkowi ludzie. Razem nie tylko pracujemy na jak najlepsze wyniki i satysfakcję klientów, ale też pomagamy sobie w zawodowych i prywatnych sprawach, uczymy się od siebie nawzajem. Angażujemy się także w projekty społeczne, na przykład w przygotowywanie paczek mikołajkowych dla dzieci w trudnej sytuacji w naszym regionie. Pomaganie innym sprawia, że w życiu pojawia się więcej pozytywnych ludzi i dobrych relacji.

Gdy mam czas dla siebie, czytam książki, słucham muzyki, pracuję w ogródku. Ale chyba najbardziej relaksuję się w kuchni, podczas tworzenia wymyślnych słodkich wypieków. Lubię widzieć efekty swoich działań, także tych poza pracą.

W dużych urzędach

Renata Kordasiewicz - naczelnik urzędu pocztowego
Renata Kordasiewicz - naczelnik urzędu pocztowego

Zobacz również

Oferty pracy

Więcej

Poznaj nas

Więcej