Klienci chętniej wybierają nietypowe prezenty – wzrosty sprzedaży produktów personalizowanych o 130 proc.

Klienci chętniej wybierają nietypowe prezenty – wzrosty sprzedaży produktów personalizowanych o 130 proc.

Poczta Polska w tym roku odnotowała sukces sprzedaży personalizowanych listów i filmów od Św. Mikołaja. W porównaniu z rokiem ubiegłym sprzedaż tych produktów wzrosła o ponad 130% r/r. Co więcej, przychody z ich sprzedaży wzrosły aż o 170%.

Nietypowe prezenty na święta to oferta, która przyciąga klientów. Personalizowane listy i filmy od Św. Mikołaja to jeden z najchętniej wybieranych przez klientów produktów z oferty świątecznej Poczty Polskiej.

Produkty są dostępne w wariantach standard i premium, zarówno dla jednego dziecka, jak i dla rodzeństwa – zawsze w tej samej cenie. Klienci mogą je zamawiać do 23 grudnia, z gwarancją szybkiej realizacji: listy dostarczane są w ciągu 10 dni, a filmy – zaledwie w 6 godzin.

Bogata oferta świąteczna Poczty Polskiej

Od listopada każdego roku Poczta Polska wprowadza do sprzedaży szeroką gamę produktów świątecznych: od kartek i karnetów, po artykuły dekoracyjne oraz prezenty dla dzieci i dorosłych. Personalizowane listy i filmy od Św. Mikołaja stały się hitem ostatnich sezonów i niezmiennie cieszą się ogromną popularnością.