Nadania Pocztex bez drukowania etykiet, teraz także w placówkach pocztowych
Od kwietnia br. klienci Poczty Polskiej, korzystający z usług kurierskich, mogą wysyłać przesyłki Pocztex w sieci punktów partnerskich: sklepach Żabka, ABC, Lewiatan, Groszek, Arhelan, Delikatesy Centrum bez konieczności drukowania etykiet nadawczych. Teraz mogą w ten sposób wysyłać przesyłki a także w placówkach pocztowych i ich filiach. Klienci zyskują w ten sposób wygodę i czas, a Poczta Polska oferuje kolejne atrakcyjne dla nich rozwiązanie.
Poczta Polska skupia się na zapewnieniu Klientom maksymalnego komfortu korzystania z jej usług. Korzystając z nadań bezetykietowych, teraz jeszcze w szerszym niż kilka miesięcy temu zakresie, zyskują oni jeszcze większą elastyczność w zakresie miejsca wysyłki przesyłek. Przy wyborze nie ogranicza ich brak drukarki, czy konieczność szukania miejsca, w którym można nadać przesyłkę bez wydrukowanej etykiety. Teraz mogą to zrobić w dowolnym miejscu, w którym można nadawać przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Dzięki szerokiej sieci Pocztex PUNKT paczkę można wysłać w pobliżu pracy, domu czy na trasie codziennych podróży, w dogodnym dla siebie miejscu i czasie. Teraz dzięki dodatkowej funkcjonalności, Pocztex oferuje już wysłanie przesyłki bez etykiety. Wystarczy na paczce markerem lub flamastrem napisać unikalny, wygenerowany wcześniej w aplikacji „Nadaj Przesyłkę” indywidualny numer przesyłki Pocztex. W ten sposób przygotowaną paczkę można zanieść do jednego z 17 000 punktów – placówek pocztowych lub sklepów, funkcjonujących w ramach sieci Pocztex PUNKT i wygodnie wysłać do adresata lub wybranego punktu odbioru albo automatu paczkowego. Nadania bezetykietowe to szybkość i wygoda dla klienta, bez konieczności zakupu drukarki, tuszu czy papieru.
Poczta Polska skupia się na rozwoju multikanałowości usługi. Klient może wybrać najdogodniejszą formę nie tylko wysyłki, ale i odbioru zakupów spośród trzech możliwych wariantów: Pocztex PUNKT – dostawa do sieci punktów, która obejmuje 17 000 lokalizacji w całej Polsce, Pocztex AUTOMAT – dostawa do automatów paczkowych i Pocztex KURIER – doręczenie przez kuriera pod wskazany adres. Z drugiej strony Poczta Polska, wspólnie z Partnerami rozszerza także współpracę o nowe funkcjonalności. Dotyczy to zarówno obsługi przesyłek kurierskich Klientów biznesowych, jak i detalicznych.
W sieci punktów Pocztex PUNKT, którą tworzą placówki pocztowe i punkty partnerskie – sklepy: Żabka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek, Arhelan, dla komfortu i wygody Klientów przesyłka czeka 7 dni od dnia otrzymania powiadomienia.
Klienci mogą wysłać swoje paczki w placówkach pocztowych oraz punktach partnerskich poprzez aplikację „Nadaj przesyłkę” na stronie https://www.pocztex.pl/, od teraz także bez drukowania etykiety. Warto zauważyć, że opcja odbioru i wysłania paczki w punkcie przyczynia się również do ochrony środowiska, dzięki zmniejszeniu liczby kilometrów pokonywanych przez kurierów, a co za tym idzie – emisji CO2.