Wydzielamy strefy bezpieczeństwa w placówkach
W celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzenienia się koronawirusa oraz w trosce o bezpieczeństwo pracowników i klientów, Poczta Polska wydziela specjalne strefy bezpieczeństwa w swoich placówkach.
Wprowadzamy rozwiązanie zabezpieczające naszych pracowników i klientów, tak aby zminimalizować sytuacje, w których klienci i pracownicy są w odległości mniejszej niż metr.
Od dzisiaj wyznaczamy w placówkach taśmą strefy i wywieszamy komunikaty do klientów, w których prosimy o zachowanie odległości około 1,5 metra podczas oczekiwania na obsługę przy okienku i pozostanie za znajdującą się na podłodze taśmą, także w trakcie obsługi.
Pracownicy Poczty będą kolejno prosić klientów o podchodzenie do stanowiska obsługi. Bliżej do pracownika, klienci mogą podchodzić jedynie w celu okazania dokumentów i innych niezbędnych czynności, na wyraźną prośbę pracownika Poczty.