Call i Contact Center
Wieloletnie doświadczenie Poczty Polskiej w zakresie wielokanałowej obsługi klientów pozwala oferować usługi Contact Center w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb klientów. Skala świadczonej obsługi umożliwia sprawne realizowanie kampanii na rzecz klientów korporacyjnych oraz elastyczne reagowanie w sytuacjach wzmożonego ruchu komunikacyjnego.
Dodatkowo, posiadamy niezbędną wiedzę i zasoby, dzięki którym z powodzeniem realizujemy procesy dla Spółek Skarbu Państwa oraz sektora publicznego.
Korzyści dla Klienta
-
Wysoka jakość usług
Wieloletnie doświadczenie, efektywne dopasowanie kanału kontaktu, parametrów Service Level do preferencji i wymagań Klientów
-
Bezpieczeństwo
Weryfikacja dzwoniącego, nagrywanie rozmów, szyfrowanie komunikatów zwrotnych
-
Optymalizacja kosztów
Profesjonalna obsługa zlecona na zewnątrz = kontrola oraz redukcja kosztów realizacji zadań
-
Sprawna komunikacja
Wypracowane procedury profesjonalnego i skutecznego kontaktu z Klientami
-
Elastyczność
Elastyczne godziny pracy konsultantów umożliwiające poszerzenie obszaru kontaktu z Klientami
-
Gwarancja efektywności
Stała obsługa przez wykwalifikowaną kadrę konsultantów
Zachęcamy do skorzystania z szerokiej oferty usług Contact Center, które dopasowujemy do indywidualnych potrzeb klientów.
Nasze atuty
nowoczesny wielokanałowy system Contact Center
niski wskaźnik rotacji wśród konsultantów telefonicznych
doświadczony zespół trenerów wewnętrznych
wypracowane i udoskonalane procedury kontaktu
akceptacja miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych
obsługa w języku angielskim
Usługi Contact Center
-
Wygodna infolinia
Dedykowany numer infolinii do obsługi klientów umożliwia nawiązywanie trwałych relacji. Pytania dotyczące produktów lub usług, bieżąca obsługa zamówień – zewnętrzne Call Center nie tylko usprawni proces kontaktu, ale też podniesie prestiż firmy i wzmocni jej wizerunek. W ramach obsługi infolinii udzielamy pełnej informacji na temat oferty i produktów oraz przyjmujemy zamówienia na usługi.
-
Skuteczna sprzedaż
Zrealizujemy skuteczną komunikację handlową – od wstępnego przedstawienia oferty, przez omówienie jej szczegółów, aż po zawarcie umowy lub organizację spotkania z przedstawicielem handlowym.
-
Niezbędne wsparcie sprzedaży
Contact Center może pełnić funkcję pomocniczą, wzmacniając pion handlowy firmy w wybranych obszarach. Zewnętrzne wsparcie sprzedaży umożliwia jednoczesne obniżenie kosztów oraz podniesienie standardów obsługi. To nie tylko sprawne zarządzanie relacjami z klientami, to także możliwość przyspieszenia procesu obsługi reklamacji.
-
Sprawne zarządzanie należnościami
Usystematyzowany, wielokanałowy proces polubownego kontaktu z klientami zalegającymi z opłatami nie tylko wspiera płynność finansową firmy, ale też usprawnia i ułatwia komunikację. Umożliwia redukcję kosztów i zapobiega powstawaniu przeterminowanych należności. Wspieramy firmę w udzielaniu klientom informacji na temat wystawionych faktur lub stanu zadłużenia, wskazujemy sposoby spłaty, przeprowadzamy proces negocjacji z dłużnikami, monitorujemy płatności.